AÖF Spor Yönetimi Çıkmış Sorular

Kategori: Yorum: Yorum Yap
Açıköğretim Fakültesi 2 yıllık bölümlerinden olan AÖF spor yönetimi çıkmış sorular ve cevapları 1, 2 sınıf 2013-2014 ara sınav ve final sorularını indirebilirsiniz. Spor yönetimi dersleri, sınav tarihleri, kaç yıllık olduğu ile ilgili bilgileri sayfamızda diğer konularımızda bulabilirsiniz.

Spor yönetimi dersleri ve kitapları ile sınavlarda sorumlu olduğunuz konuları yani nereye kadar çalışacağınızı öğrenebilirsiniz. Bu bölüm Açıköğretim 2 yıllık programlarından birisidir.

Aöf spor yönetimi ders notları tüm sınıf kredili sisteme uygun olarak kısa özetler hazırlandıkça sayfamıza eklenecektir. Gerekli ders notları yeterince yoksa ders anlatım videolarını izlemenizi tavsiye ederiz.

Açıköğretim spor yönetimi bölümü ara sınav (vize) ile final soruları 2013 yılı itibariyle sitemizdeki sayfalardan ulaşabilirsiniz. Birçok derste olduğu gibi AÖF spor yönetimi çıkmış sorular 2014 güz ile bahar dönemi sınavlarından sonra eklenecektir.

Sitemizde sunulan sorular ile sınavlarda başarılı notlar elde edebilirsiniz. Çünkü geçmiş yılda çıkan sorular tekrar sorulabilir. Ders kitabındaki konuları dikkatlice çalışın. Düzenli bir ders programı sonucu spor yönetimi bölümü okuyanlar rahatça sınıf geçebilir ve mezun olabilirler.

Spor Yönetimi Soruları
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi yılda 4 kez sınav yapmaktadır. Bunlar güz ve bahar dönemi vize ve final sınavlarıdır. Şimdi aöf soruları linkinden tüm sınavlara ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.