AÖF e Kitap İndir PDF Açıköğretim Fakültesi Ders Kitapları

Kategori: Yorum: Yorum Yap
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi ders kitapları e kitap PDF 2013-2014 olarak indirebilirsiniz. Öğrenci e-öğrenme portalından kredili sistem aöf e kitap nasıl indirilir ücretsiz olarak adalet, ilahiyat, işletme, iktisat, sosyal hizmetler, sosyoloji, kamu yönetimi, edebiyat, sağlık kurumları yani tüm AÖF bölümlerinin ders kitaplarını PDF ortamında bilgisayarınıza kayıt edebilirsiniz.

AÖF büroları tarafından dağıtılan ders kitapları bazen eksik oluyor. Sizler daha fazla zaman kaybetmeden ders çalışmaya başlamalısınız bu yüzden e kitap olarak sunulan ders kitaplarını indirerek bilgisayar ortamında konulara çalışmaya başlamalısınız.

AÖF e-kitap nasıl indirilir
http://eogrenme.anadolu.edu.tr adresinden okuduğunuz bölümü seçiniz. Daha sonra yukarıda yer alan "dersler" menüsünden indirmek istediğiniz dersin kitabını PDF olarak indirebilirsiniz. Ayrıca bazı derslerin sesli kitap biçimlerini de bulabilirsiniz.

e-kitap açılmıyor
Kitabı açamıyorsanız bilgisayarınızda adobe acrobat reader programı yüklü değildir. Bunu kurduğunuz takdirde ders kitabını açabilirsiniz.

Bu yazıda yapılan yorumlar

  1. YENİ SESLİ KİTAPLAR TAM BİR FİYASKO KULLANIMI İMKANSIZ UZUN SÜRE DİNLEMEK ZOR VE YORUCUDUR….AÇIKÖĞRETİM’İN ÖNCEKİ YILLARDAKİ SESLİ KİTAPLARI SANAT ESERİ GİBİ KALMAKTADIR..AÇIKÖĞRETİM GÖZLE GÖRÜLÜR BİR BİÇİMDE GERİLEMİŞ VE KALİTESİ DÜŞMÜŞTÜR. ÜSTELİK ŞİMDİYE KADAR DÜZELTME İMKANI OLAN AÇIKÖĞRETİM DURUMU GÖRMEZDEN GELMEKTEDİR…
    TAM BİR BAŞARISIZLIK GÖSTERMİŞTİR.

    YanıtlaSil

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.