AÖF Çıkmış Sorular Nasıl İndirilir - Yazdırılır

Kategori: Yorum: Yorum Yap
E-öğrenme AÖF sitesinden çıkmış sorular nasıl indirilir yazdırılır ve kaydedilir. Açıköğretim sınav sorularını ayrıca sitemizde bulabilirsiniz. Size resimli anlatım yerine PDF dosyasına nasıl çevrilir hakkında bilgi vereceğiz.

Açıköğretim soruları nasıl indirilir
Öncelikle doPDF adlı programı kurmanız gerekecektir. Bu sanal yazıcı programıdır ve swf dosyasını PDF formatına çevirmektedir.

yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr e-öğrenme portalından geçmiş yıl sınav sorularını görüntülerken karşınıza çıkan ekranda yazdır logosuna tıklayınız. Yazdırma işleminde yazıcı tercihlerinden doPDF'yi seçerek yazdırın. Artık yazdırdığınız dosya bilgisayarınıza PDF olarak kaydedilecektir.

Tüm AÖF soruları ve cevaplarını bu şekilde indirebilir ve kaydedebilirsiniz. Daha eski geçmiş yıl sorularını e-öğrenme sitesinden yeni soruları sitemizden indirebilirsiniz. Aşağıdaki konu linklerinden tüm sınav sorularına ulaşabilirsiniz.

Sayfamızda yer alan çıkmış soru başlıkları;
Açıköğretim AÖF Güz Dönemi Ara Sınav Soruları ve Cevapları
Açıköğretim AÖF Güz Dönemi Final Soruları ve Cevapları

AÖF Bahar Dönemi Çıkmış Ara Sınav Soruları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.